2009-06-25

Sommar baby, sommar!

Hej hopp!

Idag är en bra dag, flytten till huset börjar! Kommer bli underbart när allt är klart men nu i några dagar kommer det nog vara stressigt... Men det är det värt! Lite synd att flytten är över Peace&Love... Men vad gör man, finns väl fler år. Ni andra får väl ha det så jävla kul där då..... ;>

Äntligen vääääärme i vårat kalla land också! Woooosshh...

Det blir en chillsommar för mig iallafall... Krånglade till sig med jobbet i Stockholm, orkar inte förklara allt, men de ville iaf att jag skulle börja i september. Det går ju inte eftersom jag har ett år kvar av gymnasiet. Så, HEJ HEDEMORA! Kommer nog vela åka upp och våldgästa mina underbara flickor i Falun också... =) En liten förvarning bara.
Nu ska jag packa det sista, ringa kiropraktorn, sjukgymnasten & frisören. Fixa praktikplats också om jag har tid över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar